Yatırımcı İlişkileri
Ticaret Ünvanı | Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi | |
Ticaret Sicil Memurluğu | İstanbul Ticaret Sicili Müdürlüğü | |
Tescil Tarihi | 05.10.1988 | |
Ticaret Sicil Numarası | 248953 | |
Vergi Dairesi | Boğaziçi Kurumlar Vergi Dairesi | |
Vergi Numarası | 2650527899 |
PKF Aday Bağımsız Denetim A.Ş.
Bağımsız Denetim Kuruluşu No | - | |
SPK Liste Giriş Tarihi | 20/01/2012 | |
SPK Liste Çıkış Tarihi | - | |
Faaliyet Durumu | Aktif | |
Uluslararası Bağımsız Denetim Kuruluşu Web Adresi | www.pkfistanbul.com | |
Adres | Eski Büyükdere Cad. Park Plaza, No: 14 Kat: 3 Maslak | |
Şehir | İstanbul | |
Telefon | 0 212 426 00 93 | |
Fax | 0 212 426 84 44 |
BIST Kodu | DAGI | |
Kotasyon/İşlem Görmeye Başlama Tarihi | 01.06.2011 | |
Sermaye Piyasası Aracının İşlem Gördüğü Pazar | ANA PAZAR | |
Şirketin Dahil Olduğu Endeksler | BIST TÜM-100 / BIST İSTANBUL / BIST TEKSTİL, DERİ / BIST SINAİ / BIST ANA / BIST TÜM | |
İlgili Piyasanın/Borsanın Bulunduğu Ülke | Türkiye |
Esas sözleşme için tıklayınız.
Halka Arz
2016 Yılı İhraç Belgesi
2021 Yılı Onaylı İzahname ve Belgeler
Ortaklar | Sermayedeki Payı (%) | Sermayedeki Payı (TL) | |
Mahmut Nedim Koç | 56,17% | 224.697.896,63 | |
Diğer | 43,83% | 175.302.103,37 | |
Toplam | 100,0% | 400.000.000 |
Hisse senetleri (A) ve (B) grubu olmak üzere 2 gruba ayrılmıştır. (A) grubu paylar nama yazılı olup, bazı imtiyazlar içermektedir. Şirket esas sözleşmesinin (A) grubuna tanınan imtiyazlar ile ilgili kısımları aşağıda yer almaktadır.
Esas sözleşmenin “Yönetim Kurulu ve Süresi” başlıklı 6.maddesi uyarınca ;
“Yönetim kurulu üyelerinin yarısı A grubu pay sahiplerinin çoğunluğunun aday göstereceği kişiler arasından seçilir. Yönetim kurulu üye sayısının tek sayılardan oluşması durumunda, üye sayısının yarısından aşağı yuvarlanarak ulaşılacak en yakın tam sayı olarak belirlenir.”
Esas sözleşmenin “Çıkarılmış Sermaye ve Paylar” başlıklı 7.maddesi uyarınca ;
Şirketin çıkarılmış sermayesi 129.900.000 TL ( YüzyirmidokuzmilyonDokuzyüzbin Türk Lirası) ’dir. Bu sermaye her biri 1-Krş değerinde; 844.997.260,200 adet A Grubu, 12.145.002.739,800 adet B grubu olmak üzere toplam 12.990.000.000 (OnikimilyarDokuzyüzdoksanmilyon) adet paya ayrılmıştır.
Paylar, Türk Ticaret Kanunu ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine göre devir ve temlik olunur. Nama yazılı payların devri yönetim kurulunun onayına tabidir. Nama yazılı payların devri, şirketin işletme konusu veya işletmenin ekonomik bağımsızlığı yönünde risk oluşturuyorsa yönetim kurulu pay devrini onaylamayabilir.
Yapılacak sermaye artırımlarında (A) grubu payların karşılığında (A) grubu, (B) grubu payların karşılığında (B) grubu yeni pay çıkarılacaktır. Ancak ortakların yeni pay alma hakları sınırlandırıldığı takdirde, çıkarılacak yeni payların tümü B grubu olarak çıkarılacaktır. (A) Grubu pay sahiplerinin rüçhan haklarını kullanmamaları durumunda kullanılmayan rüçhan hakları, Yönetim Kurulu tarafından mevcut (A) Grubu pay sahiplerine payları oranında teklif edilir.”
Esas sözleşmenin “Kar’ın Tespiti ve Dağıtımı” başlıklı 14.maddesi uyarınca ;
“c) Kanuni Yedek Akçe ve Birinci Kar Payı ayrıldıktan sonra, kalan kısmın yüzde 10’u (A) Grubu pay sahiplerine payları oranında dağıtılmak için ayrılır.”
Esas sözleşmenin “Şirketin Fesih ve İnfisahı” başlıklı 18.maddesi uyarınca ;
“Şirketin iflastan başka bir sebepten infisahı veya tasfiyesi halinde, Şirket borçları ödendikten sonra kalan mevcudun %15’i (A) grubu pay sahiplerine ödenir. Geriye kalan tutar Şirketin tüm hissedarlarına ödemiş oldukları sermaye miktarı nispetinde dağıtılır.
Şirket iflastan başka bir sebepten fesholur veya tasfiye olursa Genel Kurulca (A) grubu hissedarlarının gösterecekleri adaylar arasından seçilecek üç kişilik bir tasfiye heyeti seçilir.”.
Mahmut Nedim KOÇ - Yönetim Kurulu Başkanı
Şanlıurfa’da 1965 yılında doğan Mahmut Nedim Koç 1986-1993 yıllarında Demir Çelik ürünleri imalatı ve ticareti yapmış, Eros Tekstil İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş., Hacı Eyyüp KOÇ Vakfı, ve MNK Girişim Holding A.Ş. firmalarında Yönetim Kurulu Başkanı, Akdemir Çelik Sanayi ve Ticaret A.Ş., İDÇ Liman İşletmeleri A.Ş., İzdemir Enerji Elektrik Üretim A.Ş., İzmir Demir Çelik Sanayi A.Ş. ve İDÇ Denizcilik Sanayi ve Tic. A.Ş. firmalarında Yönetim Kurulu üyesidir. 1993 yılında kurucu ortağı ve yöneticisi olduğu Koç Metalurji A.Ş den sonra 2004 yılında Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürütmektedir.
Barış DÜZEL - Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel
Müdür
1982 yılı doğumlu Barış DÜZEL, 2005 Yılında Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme bölümünden mezun olmuştur. 2005-2011 yılları arasında PwC (PricewaterhouseCoopers) Türkiye firmasında denetim asistanı olarak başladığı kariyerinde son olarak Denetim Müdürü pozisyonunda çalışmıştır. PwC ‘den sonra 1 yıl Turkcell’de Finansal Planlama biriminde çalışmış ve 2012 yılında DeFacto Perakende A.Ş.’ye katılmıştır. 2018 yılına kadar Defacto firmasında Denetim ve Gelir Koruma Direktörü, Yurtiçi Satış Direktörü, Yönetim Kurulu Danışmanı ve CEO Yardımcısı rollerinde hizmet vermiştir. Eylül 2018 itibariyla Koton Mağazacılık A.Ş. firmasında Yurtdışı Satış ve Yönetim Faaliyetlerinden sorumlu olarak doğrudan CEO’ya raporlamıştır. Barış DÜZEL, 2020 Yılı Ağustos ayından bu yana Dagi Giyim A.Ş’de Genel Müdür görevini yürütmekte olup 2021 yılı Ekim ayı itibariyle Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdür görevlerini üstlenmiştir.
Tamer KOÇ-Yönetim Kurulu Üyesi
1999 doğumlu olan Tamer KOÇ Lisans Eğitimine Koç Üniversitesi Ekonomi bölümünde devam etmektedir. Temmuz 2019 tarihinden itibaren bu yana EROS Tekstil’de çalışmaktadır. Aynı zamanda 16.09.2019 tarihinden itibaren Dagi giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş firmasında Yönetim Kurulu Üyesi ve Riskin Erken Saptanması Komitesi üyesi olarak görev almaktadır.
İbrahim ÇAKIR – Bağımsız Üye
31.10.1979 tarihinde Burdur’da doğmuştur. İlk, orta, lise eğitimini Burdur’da tamamlamıştır. Üniversite eğitimini 1996-2000 yılları arasında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinde tamamlamıştır. 2002 yılında avukatlık stajını tamamlayarak avukatlık ruhsatnamesi almış ve fiili olarak avukatlık yapmaya başlamıştır. 2004 yılında kendi kurmuş olduğu Vizyon Hukuk Bürosu adı altında 4 avukatın çalıştığı hukuk bürosunda avukatlık mesleğini icra etmektedir. Gayrimenkul hukuku, ticaret hukuku, iş hukuku uzmanlık alanlarıdır.
Erkan ELYILDIRIM – Bağımsız Üye
1972 doğumlu Erkan Elyıldırım1990 yılında, İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinde eğitimine başladı. Hukuk fakültesinden 1996 yılında mezun olduktan sonra, avukatlık stajını tamamlayarak, 1997 yılında İstanbul Barosuna bağlı serbest avukat olarak çalışmaya başladı. 22 yıllık meslek hayatında kurumsal şirketlere yönetim, denetim ve danışmanlık faaliyetlerinde bulunmuştur. Halen serbest avukat olarak iş hayatına devam etmektedir.
Hande İŞLER - Ürün Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür
Yardımcısı
İstanbul Teknik Üniversitesi Tekstil Bilimler ve Mühendisliği bölümünden 2006 yılında mezun olan Hande İşler kariyer yolculuğuna 2006 – 2011 yılları arasında Varner Gruppen firmasında Merchandiser pozisyonunda başlamıştır. S. Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG firmasına 1 yıl 3 ay Merchandiser pozisyonunda çalışmış ve Penti Çorap San. Ve Tic. AŞ. firmasına 2012 yılında geçiş yaparak Kıdemli Buyer ve Tedarik Yöneticisi olarak görev almıştır. 2017 Yılında Koton Mağazacılık Tekstil San ve Tic. AŞ firmasına geçiş yaparak Tedarik Müdürü ve Kıdemli Tedarik Müdürü pozisyonlarında 3 yıl 6 ay görev almış ve 2020 yılında DeFacto Perakende Tic. Aş. firmasında Kıdemli Ürün Birim Müdürü pozisyonunda 1 yıl 6 ay hizmet vermiştir. Hande İşler 2022 Şubat ayından bu yana Dagi Giyim AŞ’de Ürün Genel Müdür Yardımcısı görevini yürütmektedir.
Orhan DOĞAN- Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
İstanbul Üniversitesi İşletme bölümünden 2010 yılında mezun olan Orhan Doğan kariyer yolculuğuna 2011 – 2014 yılları arasında Deloitte firmasında başlamış ve Kıdemli Denetçi pozisyonunda görev almıştır. Deloitte firmasından sonra 9 ay Tekfen firmasında Finansal Kontrol pozisyonunda çalışmış ve 2014 yılında DeFacto Perakende Tic. Aş. geçiş yapmıştır. 2021 yılına kadar Defacto firmasında Kıdemli Finans Analisti ve Kontrol Uzmanı, Kurumsal Finans ve Finansal Raporlama Müdürü ve Kurumsal Finans ve Finansal Raporlama Grup Müdürü pozisyonunda hizmet vermiştir. Orhan Doğan 2021 Şubat ayından 2023 Aralık ayına kadar olan sürede Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş’de Mali İşler ve Merkezi Planlama Direktörü görevini yürütmüştür. 2024 Ocak ayından itibaren Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret A.Ş’de Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak görevine devam etmektedir.
Kocaeli Üniversitesi İşletme Bölümü’nden (Onur Derecesi) 2008’de mezun olmuş, 2010’da Southern States University (San Diego, CA) İşletme Yüksek Lisansı (MBA) programını tamamlamıştır. Kariyerine EduGuide International Consulting Company’de İnsan Kaynakları Uzmanı olarak USA ve TR arasında işe alım danışmanlığı yaparak başlamış, ardından 2010-2014 yılları arasında DIAGEO’da İnsan Kaynakları Analisti; 2014-2021 yılları arasında ise Almanya ve Amerika operasyonları bulunan, TADIM’da İnsan Kaynakları Yöneticisi ve İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yapmıştır. Kasım 2021’de DAGİ bünyesine İnsan ve Kültür Direktörü olarak katılan Kılıç, Ocak 2025 itibarıyla İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı pozisyonunda görevine devam etmektedir. Kurumsal strateji, organizasyonel gelişim, işveren markalaşması ve çalışan bağlılığı konularında uzmanlaşan Kılıç; İngilizceyi ileri düzeyde kullanabilmektedir.
Denetimden Sorumlu Komite
Komite Başkanı : Erkan ELYILDIRIM
Komite Üyesi : İbrahim ÇAKIR
Denetimden Sorumlu Komite Çalışma Esasları için tıklayınız.
Kurumsal Yönetim Komitesi
Komite Başkanı : Erkan ELYILDIRIM
Komite Üyesi : Yeliz ÖZLÜK
Kurumsal Yönetim Komitesi Çalışma Esasları için tıklayınız.
Riskin Erken Saptanması Komitesi
Komite Başkanı : İbrahim ÇAKIR
Komite Üyesi : Tamer KOÇ
Riskin Erken Saptanması Komitesi Çalışma Esasları için tıklayınız.
Kar Dağıtım Politikası
Şirketimizin kâr dağıtım politikası, pay sahiplerinin ortaklığın gelecek dönemlerde elde edeceği kârın dağıtım usul ve esaslarını öngörebilmesine imkan verecek şekilde Türk Ticaret Kanunu ve Sermaye Piyasası Kurulu Mevzuatı doğrultusunda belirlenmiştir.
Türk Ticaret Kanunu’na göre ayrılması gereken yedek akçeler ile esas sözleşmede veya kâr dağıtım politikasında pay sahipleri için belirlenen kâr payı ayrılmadıkça; başka yedek akçe ayrılmasına, ertesi yıla kâr aktarılmasına ve intifa senedi sahiplerine, yönetimkurulu üyelerine, ortaklık çalışanlarına ve pay sahibi dışındaki kişilere kârdan pay dağıtılmasına karar verilemeyeceği gibi, pay sahipleri için belirlenen kâr payı nakden ödenmedikçe bu kişilere kârdan pay dağıtılamaz.
Sermaye Piyasası Kurulu Seri: II, No: 19.1 “Kar Payı Tebliği”ne göre ortaklıklar, kârlarını genel kurulları tarafından belirlenecek kâr dağıtım politikaları çerçevesinde ve ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak genel kurul kararıyla dağıtır.
Dağıtılmasına karar verilen karın dağıtım şekli ve zamanı, yönetim kurulunun bu konudaki teklifi üzerine genel kurulca kararlaştırılır. Ortaklıklarda kâr payı, dağıtım tarihi itibarıyla mevcut payların tümüne, bunların ihraç ve iktisap tarihleri dikkate alınmaksızın payları oranında eşit olarak dağıtılır. Kar payı Sermaye Piyasası Kurulu’nun ilgili tebliğleri doğrultusunda Genel Kurul toplantısında karara bağlanmak şartı ile eşit veya farklı tutarlı taksitlerle ödenebilir.
Yönetim Kurulu, kâr dağıtımı yapılmadığı takdirde kârın neden dağıtılmayacağını ve dağıtılmayacak kârın nasıl kullanılacağını Genel Kurul’da pay sahiplerinin bilgisine sunar.
Kâr dağıtım politikasında değişiklik yapılmak istenmesi durumunda, bu değişikliğe ilişkin yönetim kurulu kararı ve değişikliğin gerekçesi, Kurulun özel durumların kamuya açıklanmasına ilişkin düzenlemeleri çerçevesinde kamuya duyurulur.
Sosyal Sorumluluk Politikası
Bağış ve Yardım Politikası
Toplumsal ve sosyal sorumlulukların yerine getirilmesi çerçevesinde insani, kültürel, eğitim, sanat, sağlık ve benzeri amaçlariçin ilgili mevzuata uygun olmak kaydıyla bağış, yardım ve sponsorluk yapılabilir.
Gerek fabrika, mağaza ve bayilerimizin bulunduğu bölge ve gerekse genel olarak kamuya yönelik sosyal çalışmalar çerçevesinde kurumsal sosyal sorumluluk ve toplum üzerinde etki kriterlerine göre faaliyetler düzenlenmektedir.
Ulusumuzun en değerli varlıkları olan sevgili çocuklarımızın yaşam kalitesini ve eğitimlerini artırmaya yönelik sosyal yardımlaşma kuruluşlarına (T.C Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği, TOÇEV, Türk Kızılay) ayni yardımlar yapılmaktadır.
Yapılan bağışlar detaylı bir şekilde ilgili yılın Olağan Genel Kurul Toplantısı'nda ortakların bilgisine sunulur.
Ücretlendirme Politikası
Ücret komitesi, bu komitenin bulunmaması durumunda, kurumsal yönetim komitesi, yönetim kurulu üyelerinin ve üst düzey yöneticilerin ücret önerilerini oluşturur ve yönetim kurulunun onayına sunar. Üst düzey yöneticilerin ücretleri yönetim kurulu kararı ile, yönetim kurulu üyelerine ödenecek ücretler ise genel kurul kararı ile belirlenir. Bağımsız yönetim kurulu üyelerine huzur hakkı olarak ödenecek ücretin üyenin bağımsızlığını koruyacak düzeyde olmasına özen gösterilir ve Kurumsal Yönetim İlkeleri çerçevesinde hisse senedi opsiyonları veya Şirketin performansına dayalı ödeme planları kullanılmaz.
Ücretler; kısa ve uzun vadede yurtiçi ve yurtdışı ekonomik koşullar, faaliyet gösterilen sektörün ve sahip olunan iştiraklerin yapısı, çalışan sayısı, yurtiçi ve yurtdışı rekabet koşulları, üretim, hizmet ve satış faaliyetlerini, bu faaliyetlerin sürdürülebilmesi için gerekli bilgi, beceri, yetkinlik ve deneyim seviyesini, ilgililerce karar verme ve uygulama sürecinde alınan sorumlulukları dikkate alınarak belirlenir..
Etik Değerler
Eşitlik ve İnsana Saygı:
Tüm iç ve dış müşterilerimiz, ırk, renk, cins, dil, din veya herhangi bir başka ayrım gözetilmeksizin yasalarda ve DAGİ’de yer alan bütün haklardan ve bütün özgürlüklerden yararlanmaktadır.
İyi Niyet ve Ahlak Kuralları:
Firmamız bünyesinde, 4857 sayılı iş kanunu temel alınarak hazırlanan “İşyeri Çalışma Yönetmeliği” ve “İşyeri Disiplin Yönetmeliği” tüm çalışanlarımıza tebliğ edilmiş olup, iyi niyet ve ahlak kurallarına uyulmakta ve korunması için yönetimce gerekli önlemler alınmıştır.
Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti:
Müşterilerimize sunduğumuz ürünlerimizin kaliteli ve sağlık koşullarına uygun olması, müşterilerimizin her türlü beklentilerine karşılık verebilmemiz DAGİ kurum kültürünün özünü oluşturmaktadır. Tüketici haklarına hak ettiği değeri veren, her durumda müşterisinin yanında yer alan DAGİ, proje ve çalışmalarının merkezine koşulsuz müşteri memnuniyetini yerleştirmektedir.
Bilgilendirme Politikası
Şirketimiz, çıkardığı sermaye piyasası araçlarının değerini veya yatırımcıların yatırım kararlarını etkileyebilecek önemli olay ve gelişmeleri, öğrendikleri anda eşitlik, doğruluk, tarafsızlık, tutarlılık ve uygun zamanlama ilkeleri çerçevesinde özel durum açıklamaları yoluyla kamuya duyurur. Duyurularda, şirketin rekabet gücünü önleyecek, dolayısıyla şirket, pay sahipleri ve menfaat sahipleri açısından zararlı sonuçlar oluşturabilecek bilgilere yer verilemeyeceği gibi, şirkete ait ticari sırlar da açıklanamaz. Kamuyu Aydınlatma Platformu'na gönderilen bilgiler, en kısa sürede şirket internet sitesinde yayımlanır. Özel durum açıklamalarına konu bilgilerin, kamuya açıklanana kadar gizli kalması, içsel bilgilere erişimi olanlar listesinde yer alan kişiler ve şirket arasında imzalanan protokol ile sağlanır.
Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS), Sermaye Piyasası Mevzuatı ve SPK Kurumsal Yönetim İlkeleri uygun olarak hazırlan, ayrıca 6 ve 12 aylık dönemlerde bağımsız denetimden geçirilen Finansal raporlar ile ekli dokümanlar Yönetim Kurulu onayını takiben SPK ve İMKB düzenlemeleri doğrultusunda Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda yayımlanır. Eş zamanlı olarak şirket web sitesinde de (www.dagi.com.tr) yayımlanır.
Şirketimizce Kurumsal Yönetim İlkeleri doğrultusunda, Sermaye Piyasası düzenlemelerinin takibi ve sermaye piyasası kurumlarıyla ilişkilerin yürütülmesine ilaveten, hissedar ve yatırımcıların bilgi taleplerinin karşılanması ve pay sahipliği haklarının kullandırılmasıyla beraber, başta Genel Kurullara ilişkin düzenlemelerden, internet sitesi dahil bilgi akışının sağlanmasına kadar, gerekli koordinasyonun sağlanması bilgilendirme politikamızın temelleri arasında yer alır.
Yönetim Kurulu Başkan ve Üyeleri, Genel Müdür Yardımcısı veya Yatırımcı İlişkileri Birimi, gerektiğinde kamuyu bilgilendirmek amacıyla, basın dahil bütün bilgilendirme kanallarına bildirimde bulunabilir, pay sahipleri, yatırımcılar, analistler ve menfaat sahipleriyle toplantılar düzenleyebilir. Bu toplantılara davette eşitlik ilkesine bağlı kalınır. Toplantılarda açıklanan sunum ve raporlar şirket internet sitesinde yer alır. Basından gelen röportaj, açıklama ve benzeri talepler ise şirket tarafından bilgilendirme politikasına uygun olarak değerlendirilir ve yanıtlanır.
Şirketimizle ilgili, basın-yayın organlarında veya kamuoyunda çıkan haber ve söylentiler Yatırımcı İlişkileri Birimi tarafından izlenen süreli yayınlardan takip edilir. Şirketimizin duyurularından yararlanılarak yapılan yorumlar ve teknik analizler dışında kalan bilgiler içeren ve şirketin çıkardığı sermaye piyasası araçlarının değerini veya yatırımcıların yatırım kararlarını etkileyebilecek derecede önemli görülen haber ve söylentilerin doğru ve yeterli olup, olmadığına ilişkin özel durum açıklaması yapılır.
Ortaklarımızdan gelen her türlü soru, Sermaye Piyasası Kanunu hükümleri çerçevesinde kalmak ve ticari sır niteliği taşımamak kaydıyla Yatırımcı İlişkileri Birimi tarafından bilgilendirme politikası kapsamında ve eşitlik ilkesi gözetilerek en kısa sürede yazılı veya sözlü olarak yanıtlanır. Bu sorular ve yanıtları internet sitemizin sıkça sorulan sorular bölümünde de yayımlanır.
Bilgilendirme politikasının uygulanması ve geliştirilmesi konusunda Yönetim Kurulumuz yetkilidir.
- 31.12.2024
- 30.09.2024
- 30.06.2024
- 31.03.2024
- 31.12.2023
- 30.09.2023
- 30.06.2023
- 31.03.2023
- Basın Bülteni
- 31.12.2022
- 30.09.2022
- 30.06.2022
- 31.03.2022
- 31.12.2021
- 30.09.2021
- 30.06.2021
- 31.12.2020
- 31.03.2021
- 30.09.2020
- 30.06.2020
- 31.03.2020
- 31.12.2019
- 30.09.2019
- 30.06.2019
- 31.03.2019
- 31.12.2018
- 30.09.2018
- 30.06.2018
- 31.03.2018
- 31.12.2024
- 30.09.2024
- 30.06.2024
- 31.03.2024
- 31.12.2023
- 30.09.2023
- 30.06.2023
- 31.03.2023
- 31.12.2022
- 30.09.2022
- 30.06.2022
- 31.03.2022
- 31.12.2021
- 30.09.2021
- 30.06.2021
- 31.03.2021
- 31.12.2020
- 30.09.2020
- 30.06.2020
- 31.03.2020
- 31.12.2019
- 30.09.2019
- 30.06.2019
- 31.03.2019
- 31.12.2018
- 30.09.2018
- 30.06.2018
- 31.03.2018
04.07.2024 Tarihli Genel Kurul
07.08.2023 Tarihli Olağan Genel Kurul
16.05.2022 Tarihli Olağan Genel Kurul
03.06.2021 Tarihli Olağan Genel Kurul
07.05.2020 Tarihli Olağan Genel Kurul
23.05.2019 Tarihli Olağan Genel Kurul
19.04.2018 Tarihli Olağan Genel Kurul
2025
- 10.03.2025 Katılım Finansı İlkeleri Bilgi Formu
- 07.03.2025 Sorumluluk Beyanı 31.12.2024
- 07.03.2025 Faaliyet Raporu (Konsolide)
- 07.03.2025 Finansal Rapor
- 07.03.2025 2024 Yılı Sürdürülebilirlik Uyum Raporu
- 07.03.2025 2024 Yılı Kurumsal Yönetim Uyum Raporu
- 07.03.2025 2024 Yılı Kurumsal Yönetim Bilgi Formu
- 07.03.2025 Şirket Genel Bilgi Formu
- 04.03.2025 Şirket Genel Bilgi Formu
- 04.03.2025 Esas Sözleşme Hk.
- 04.03.2025 Genel Müdür Yardımcısı Ataması Hk.
- 04.03.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımının Tescili ve İlanı Hk.
- 26.02.2025 Olağan Dışı Fiyat ve Miktar Hareketleri Hk.
- 20.02.2025 Gayrimenkul Satışı Hakkında
- 18.02.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımı Hak Kullanım Başlangıç Tarihinin Belirlenmesi
- 14.02.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımına İlişkin SPK Onayı
- 10.02.2025 Mağaza Kapanışı Hk.
- 06.02.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımına İlişkin Esas Sözleşme Tadil Metninin Revize Edilmesi Hk.
- 04.02.2025 Mağaza Açılışı Hk.
- 21.01.2025 Bedelsiz Sermaye Artırımı Hk.
- 21.01.2025 Geçmiş Yıllar Zararlarının Mahsup Edilmesi hk.
- 13.01.2025 Mağaza Kapanışı Hk.
2024
- 08.11.2024 Sorumluluk Beyanı (Konsolide)
- 08.11.2024 01.01.2024-30.09.2024 Yönetim Kurulu Faliyet Raporu
- 08.11.2024 Finansal Rapor
- 08.11.2024 Sermaye Artırımı - Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 05.11.2024 Sermaye Artırımı - Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 30.10.2024 Yatırımcı İlişkileri Bölüm Yöneticisi Atanması Hk.
- 30.10.2024 Şirket Genel Bilgi Formu
- 30.10.2024 Mağaza Açılışı Hk.
- 30.10.2024 Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (Güncelleme) - Yönetim Kurulu-2
- 21.10.2024 Olağan Dışı Fiyat ve Miktar Hareketleri
- 19.09.2024 Hak Kullanım Süreç İptal Bildirimi
- 19.09.2024 Sermaye Artırımı - Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 11.09.2024 Kurumsal Yönetim Bilgi Formu (Güncelleme) - Yönetim Kurulu-2
- 11.09.2024 Yönetim Kurulu Komite Üyelerinin Seçimi Hk.
- 11.09.2024 Şirket Genel Bilgi Formu
- 11.09.2024 Yatırımcı İlişkileri Yöneticisi Hk.
- 05.09.2024 İzahname (SPK Onayına Sunulan)
- 05.09.2024 İzahname (SPK Onayına Sunulan)
- 05.09.2024 İzahname (SPK Onayına Sunulan)
- 05.09.2024 Sermaye Artırımı Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 04.09.2024 Sermaye artırımında Elde Edilecek - Elde Edilen Fonun Kullanımına İlişkin Rapor
- 04.09.2024 Sermaye Artırımı Azaltımı İşlemlerine İlişkin Bildirim
- 26.08.2024 Katılım Finans İlkeleri Bilgi Formu
- 23.08.2024 Sorumluluk Beyanı
- 23.08.2024 Yönetim Kurulu Faliyet Raporu Hk.
- 23.08.2024 Finansal Rapor
- 23.07.2024 Bağımsız Denetim Kuruluşunun Tescil Ve İlanı
- 23.07.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Sonuçlarının Tescil Ve İlanı
- 08.07.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları-Kvkk Kapsamında Güncelleme Yapılması
- 08.07.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları- Kvkk Kapsamında Güncelleme Yapılması
- 04.07.2024 Kâr Payı Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı
- 04.07.2024 Yönetim Kurulu Komite Üyelerinin Seçimi
- 04.07.2024 Yönetim Kurulu Görev Dağılımı
- 04.07.2024 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı
- 04.07.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 07.06.2024 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Sermaye Piyasası Kurulu'Na Yapılan Başvuru Hk.
- 03.06.2024 Yönetim Kurulu Adaylarının Özgeçmişleri Ve Bağımsız Yönetim Kurulu Adaylarının Bağımsızlık Beyanları
- 03.06.2024 2023 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Çağrısı
- 03.06.2024 Yönetim Kurulu'Nun 2023 Yılı Kar Payı Dağıtım Önerisi
- 28.05.2024 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi Hk.
- 22.05.2024 Kredi Derecelendirme Notu Hk.
- 22.05.2024 Kredi Derecelendirme Bildirimi
- 17.05.2024 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu Sonuç Bölümü Hk.
- 15.05.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 13.05.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 10.05.2024 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 03.05.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 02.05.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 05.04.2024 Mağaza Açılışı Hk.
- 01.03.2024 Mağaza Kapanışı Hk.
- 31.01.2024 Mağaza Kapanışı Hk.
- 25.01.2024 Pay Alım Satım Bildirimi
- 04.01.2024 Mağaza Kapanışı Hk.
- 02.01.2024 Genel Müdür Yardımcısının Görevden Ayrılması Hakkında
2023
- 19.12.2023 Genel Müdür Yardımcısının Görevden Ayrılması Hakkında
- 19.12.2023 Toptan Alış Satış İşlemi Hk.
- 19.12.2023 Pay Satım Bildirimi Hk.
- 15.12.2023 Pay Alım Satım Bildirimi
- 14.12.2023 Pay Satım Bildirimi Hk.
- 14.12.2023 Dagi Yatırım Holding A.Ş. Paylarının Tas Kapsamında Satışı Hk.
- 12.12.2023 Toptan Alış Satış İşlemi Hk.
- 17.11.2023 Finansal Duran Varlık Edinimi Hk.
- 10.11.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
- 2.10.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
- 27.09.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
- 15.08.2023 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı
- 15.08.2023 2022 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı Tescil Ve İlanı
- 7.08.2023 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı
- 7.08.2023 2022 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı
- 7.08.2023 2022 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 7.07.2023 2022 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı Hk.
- 7.07.2023 Kâr Payı Dağıtımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı
- 15.06.2023 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 5.06.2023 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi
- 5.06.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
- 30.05.2023 Kredi Derecelendirme Notu Hk.
- 30.05.2023 Kredi Derecelendirme Bildirimi
- 18.05.2023 Yönetim Kurulu Komiteleri Görev Dağılımı
- 18.05.2023 Yatırımcı İlişkileri Bölümü Hk.
- 15.05.2023 Şirket Kuruluş İşlemlerinin Tamamlanması Hk.
- 7.04.2023 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu Hk.
- 31.03.2023 Şirket Kuruluş İşlemlerinin Tamamlanması Hk.
- 29.03.2023 Şirket Kuruluşu Hk.
- 21.03.2023 Pay Alım Satım Bildirimi
- 20.03.2023 Şirket Kuruluşu Hk.
- 17.03.2023 Pay Alım Satım Bildirimi
- 15.03.2023 Pay Alım Satım Bildirimi
- 10.03.2023 09.03.2023 Tarihinde Açıklanan Bağımsız Denetçi Raporu Sunum Para Birimi Gösterim Değişikliği Hk.
- 1.03.2023 Mağaza Kapanışı Hk.
2022
- 28.12.2022 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 23.11.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımı Tescil Hk.
- 8.11.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımı Hak Kullanımına İlişkin Başlangıç Tarihi Düzeltme
- 8.11.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımı Hak Kullanımına İlişkin Başlangıç Tarihi
- 7.11.2022 Pay Satım Duyurusu Hk.
- 7.11.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımı İle İlgili Sermaye Piyasası Kurulu Onayı Ve Onaylı İhraç Belgesi Hakkında
- 19.10.2022 Yönetim Kurulu Komite Üyelerinin Seçimi Hk.
- 19.10.2022 Yatırımcı İlişkileri Yöneticisi Hk.
- 18.10.2022 Mağaza Kapanışı Hk.
- 31.08.2022 Bedelsiz Sermaye Artırımına İlişkin Spk Başvurusu
- 26.08.2022 Bedelsiz Sermaye Arttırımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı
- 18.08.2022 2022 2. Çeyrek Finansal Sonuçlarıyla İlgili Basın Bülteni
- 2.07.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 27.06.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 22.06.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 6.06.2022 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı
- 1.06.2022 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescili
- 1.06.2022 Kayıtlı Sermaye Tavanı Ve Süresine İlişkin Olağan Genel Kurul Kararı Tescili
- 1.06.2022 2021 Yılı Kar Payı Kararı Hk.
- 1.06.2022 2021 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Sonuçlarının Tescili
- 24.05.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 16.05.2022 Yönetim Kurulu Görev Dağılımı
- 16.05.2022 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı
- 16.05.2022 Kayıtlı Sermaye Tavanı Genel Kurul Sonucu
- 16.05.2022 2021 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı
- 16.05.2022 2021 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 30.04.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 29.04.2022 Yeni İş İlişkisi
- 29.04.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 28.04.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 25.04.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 18.04.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 13.04.2022 2021 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı Hk.
- 13.04.2022 2021 Yılı Kar-Zararına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı
- 5.04.2022 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 4.04.2022 Yönetim Kurulu Komite Görev Dağılımı
- 4.04.2022 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi
- 4.04.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 31.03.2022 İştirakimiz Dagi Giyim'İn Maddi Duran Varlık Değerlemesi Hakkında
- 25.03.2022 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu
- 22.03.2022 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi
- 15.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 14.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 9.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 4.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 3.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 3.03.2022 Pay Alım Satım Bildirimi
- 1.03.2022 Mağaza Açılışı Hk.
- 23.02.2022 Esas Sözleşme Tadili Hk.
- 23.02.2022 Kayıtlı Sermaye Tavanı Artırımına İlişkin T.C. Ticaret Bakanlığı Onayı Hakkında
- 14.02.2022 Mağaza Açılışı Hk.
2021
- 28.12.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 28.12.2021 Pay Satım Bildirimi Hk.
- 28.12.2021 Pay Alım Satım Bildirimi
- 26.12.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 21.12.2021 Toptan Alış Satış İşleminin İptali Hakkında
- 20.12.2021 Toptan Alış Satış İşlemi Hakkında
- 14.12.2021 Konsolide Mali Tablo Düzenlenmesi Hk.
- 30.11.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 23.11.2021 Şirket Kuruluş İşlemlerinin Tamamlanması Hk.
- 19.10.2021 Şirket Kuruluşu Hk.
- 8.10.2021 Yönetim Kurulu Üye İstifası Ve Değişikliği Hk.
- 1.10.2021 Yönetim Kurulu Komiteleri Görev Dağılımı
- 1.10.2021 Yatırımcı İlişkileri Bölümü Hk.
- 3.08.2021 Olağandışı Fiyat Ve Miktar Hareketi Hk.
- 7.07.2021 Sermaye Artırımı Tescili Hakkında
- 7.07.2021 Personel Sayısı Hk.
- 30.06.2021 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Sona Ermesi Hk.
- 16.06.2021 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı.
- 16.06.2021 2020 Yılı Kar Payı Kararı Tescili.
- 16.06.2021 2020 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantı Sonuçlarının Tescili
- 9.06.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 4.06.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 3.06.2021 Yönetim Kurulu Komite Üyelerinin Seçimi Hk.
- 3.06.2021 Yatırımcı İlişkileri Yöneticisi Hk.
- 3.06.2021 Yönetim Kurulu Görev Dağılımı.
- 3.06.2021 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 3.06.2021 2020 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 3.06.2021 2020 Yılına Ait Olağan Genel Kurul Toplantısı Sonuçları
- 28.05.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 26.05.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 18.05.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 7.05.2021 Sermaye Artırımı Tamamlanması Ve Esas Sözleşme Tadili Hakkında.
- 4.05.2021 Kar Dağıtım Politikası Hk.
- 4.05.2021 Rüçhan Haklarının Kullanılmasının Ardından Kalan Payların Birincil Piyasada Satışının Tamamlanması
- 30.04.2021 Genel Kurul Tarihinin Değiştirilmesi-Genel Kurula Davet.
- 29.04.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 29.04.2021 Kullanılmayan Rüchan Hakkı Tutarına İlişkin Açıklama.
- 29.04.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 26.04.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 22.04.2021 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinden Faydalanılması Hk.
- 14.04.2021 Yönetim Kurulu Adaylarının Özgeçmişleri Ve Bağımsız Yönetim Kurulu Adaylarının Bağımsızlık Beyanları
- 14.04.2021 2020 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı 10.05.2021 Tarihinde Yapılacaktır.
- 14.04.2021 2020 Yılı Kar-Zararına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 7.04.2021 Mahmut Nedim Koç Rüçhan Hakkı Kullanımı Hk.
- 31.03.2021 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Sona Ermesi Hk.
- 26.03.2021 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu.
- 22.03.2021 Dagi Yatırım Holding A.Ş. Rüçhan Hakkı Kullanımı Hk.
- 22.03.2021 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi.
- 16.03.2021 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Rüçhan Hakkı Kullanım Tarihleri
- 9.03.2021 Yatırımcı İlişkileri Bölümü Hk.
- 5.03.2021 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Spk Onayı.
- 4.03.2021 Hak Kullanım Süreç İptal Bildirimi / Dagı
- 4.03.2021 Nakit Sermaye Artırım Sürecine İlişkin Yapılan Başvurunun Geri Alınması Hk.
- 26.02.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 18.02.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 12.02.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 3.02.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 28.01.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 26.01.2021 Mağaza Açılışı Hk.
- 7.01.2021 Yönetici Atamaları Hk.
2020
- 25.12.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 24.12.2020 İştirakimiz Dagi Giyim'in Maddi Duran Varlık Değerlemesi Hakkında.
- 3.12.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 25.11.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 17.11.2020 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Spk Başvurusu Hk.
- 17.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 16.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 16.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 13.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 12.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 11.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 10.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 10.11.2020 Aracılık Sözleşmesi İmzalanması.
- 9.11.2020 Pay Satım Bildirimi.
- 9.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 6.11.2020 Bedelli Sermaye Artırımına İlişkin Spk Başvurusu
- 6.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 5.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 5.11.2020 Pay Alım Satım Bildirimi
- 3.11.2020 Pay Satım Bildirimi.
- 23.10.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 21.10.2020 Sermaye Artırımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 16.10.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 15.10.2020 Olağandışı Fiyat Ve Miktar Hareketi Hk.
- 14.10.2020 Maske Satışına Başlanması Hk.
- 13.10.2020 İlişkili Taraf İşlemlerine Ait Raporun Sonuç Bölümü.
- 12.10.2020 Sermaye Artırımına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 9.10.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 2.10.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 30.09.2020 Mali İşler Koordinatörü'nün Görevinden Ayrılması H.K.
- 10.09.2020 Maske Satışı Hakkında.
- 7.09.2020 Kısa Çalışma Uygulaması Hk.
- 1.09.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 17.08.2020 Kurumsal Yönetim İlkelerine Uyum Hk.
- 17.08.2020 Genel Müdür Atanması.
- 13.08.2020 Genel Müdür Yardımcısının Görevinden Ayrılması H.K.
- 31.07.2020 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Uzatılması Hakkında.
- 24.07.2020 Mağaza Açılışı Hk.
- 2.07.2020 Yeni Markamız "Take İt Easy" Hk.
- 30.06.2020 Covid-19 Kapsamında 518 Sıra No.Lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğiyle Mücbir Sebep Kapsamının Sona Ermesi Hk.
- 30.06.2020 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Uzatılması Hakkında
- 29.06.2020 Covid-19 Kapsamında Alınan Kısa Çalışma Ödeneğinin Sona Ermesi Hk.
- 29.06.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Maltepe Park Mağazamızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 25.06.2020 Kapasite Kullanımı Hk.
- 19.06.2020 Olağan Dışı Fiyat Ve Miktar Hareketleri Hk.
- 8.06.2020 Mali İşler Koordinatörü Atanması.
- 1.06.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Mağazalarımızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 27.05.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Fatih Cadde Mağazamızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 22.05.2020 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı.
- 20.05.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Gaziantep Cadde Mağazamızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 15.05.2020 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescili.
- 15.05.2020 2019 Yılı Kar Payı Kararı Tescili.
- 15.05.2020 2019 Yılı Olağan Genel Kurul Tescili.
- 11.05.2020 Covid-19 Sebebiyle Kapanan Merkez Mağazamızın Satış Faaliyetlerine Başlaması Hk.
- 7.05.2020 Covid-19 Kapsamında Kısa Çalışma Ödeneğine Başvuru Sonucu Hk.
- 7.05.2020 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 7.05.2020 2019 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 7.05.2020 2019 Yılı Genel Kurul Toplantı Sonucu.
- 29.04.2020 Covid-19 Kapsamında 518 Sıra No.Lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliğiyle Mücbir Sebep Hükümlerinden Faydalanılması Hk.
- 27.04.2020 Mağaza Kapanışı Hakkında.
- 1.04.2020 Yatırımcı İlişkileri Bölüm Personeli Değişikliği Hakkında.
- 31.03.2020 Personel Sayısı Hk.
- 31.03.2020 Covid-19 Kapsamında Kısa Çalışma Ödeneğine Başvurulması Hk.
- 30.03.2020 2019 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı 07.05.2020 Tarihinde Yapılacaktır.
- 30.03.2020 2019 Yılı Kar-Zararına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 19.03.2020 Covid-19 Sebebiyle Satış Faaliyetlerine Ara Verilmesi Hk.
- 13.03.2020 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu.
- 9.03.2020 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi.
- 2.03.2020 Denetçi Görüşü Kilit Denetim Konular Bölümü Tfrs 16 Açıklaması Bölümünün Düzeltmesi Hk.
- 30.01.2020 Zubizu İşbirliğinin Sona Ermesi Hk.
- 22.01.2020 Mağaza Açılışı Hk.
2019
- 2.12.2019 Tasarım Desteği Hk.
- 18.10.2019 Mağaza Açılışı Hakkında
- 4.10.2019 Mağaza Açılışı Hakkında
- 16.09.2019 Yönetim Kurulu Komite Görev Dağılımı.
- 16.09.2019 Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi.
- 13.09.2019 Mali İşler Koordinatörü'Nün Görevinden Ayrılması H.K
- 2.09.2019 Mağaza Açılışı Hakkında
- 5.07.2019 Mağaza Açılışı Hakkında.
- 10.06.2019 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescil Ve İlanı.
- 30.05.2019 Mağaza Açılışı Hakkında.
- 28.05.2019 Bağımsız Denetim Kuruluşu Tescili.
- 28.05.2019 Kayıtlı Sermaye Tavanı Süresi Tescili.
- 28.05.2019 2018 Yılı Kar Payı Kararı Tescili.
- 28.05.2019 2018 Yılı Olağan Genel Kurul Tescili.
- 23.05.2019 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimine İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 23.05.2019 Kayıtlı Sermaye Tavanı Süresi Uzatımı Genel Kurul Sonucu.
- 23.05.2019 2018 Yılı Kar Dağıtımına İlişkin Genel Kurul Kararı.
- 23.05.2019 2018 Yılı Genel Kurul Toplantı Sonucu.
- 28.04.2019 Tasarım Merkezi Belgesi Hk.
- 16.04.2019 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi.
- 16.04.2019 2018 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı 23.05.2019 Tarihinde Yapılacaktır.
- 16.04.2019 2018 Yılı Faaliyetlerine İlişkin Olağan Genel Kurul Toplantısı 23.05.2019 Tarihinde Yapılacaktır.
- 16.04.2019 2018 Yılı Kar-Zararına İlişkin Yönetim Kurulu Kararı.
- 16.04.2019 Yönetim Kurulu Komite Görev Dağılımı.
- 16.04.2019 Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi İstifası Ve Yerine Yeni Bağımsız Yönetim Kurulu Üyesi Seçilmesi.
- 10.04.2019 Pay Satım Bildirimi.
- 9.04.2019 Pay Satım Bildirimi.
- 29.03.2019 Kayıtlı Sermaye Tavanı Süre Uzatımı Hk.
- 28.03.2019 Esas Sözleşme Tadili Spk Onayı Hk.
- 22.03.2019 Pay Alım Bildirimi.
- 22.03.2019 Pay Alım Bildirimi.
- 21.03.2019 Geri Alınan Payların Satılması.
- 21.03.2019 Pay Alım Bildirimi.
- 21.03.2019 Pay Alım Bildirimi.
- 18.03.2019 Esas Sözleşme Tadili Ve Spk'Na Müracaat Güncelleme Hk.
- 8.03.2019 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi. Esas Sözleşme Tadili Ve Spk'Na Müracaat Hk.
- 8.03.2019 İlişkili Taraf İşlemleri Raporu.
- 8.03.2019 Bağımsız Denetim Şirketi Seçimi.
- 8.03.2019 Mağaza Açılışı Hakkında.
- 25.02.2019 İç Denetim Sorumlusunun Görevden Ayrılması Hk.
- 25.02.2019 Yatırımcı İlişkileri Bölüm Personeli Değişikliği Hakkında.
- 11.02.2019 Mali İşler Koordinatörü Atanması.
- 11.02.2019 Genel Müdür Yardımcısı Değişikliği.
Yeni Müşteriler
Hesap oluşturarak siparişinizi daha hızlı tamamlayabilir, birden fazla adres kaydedebilir, siparişlerinizi takip edebilir ve bunun gibi bir çok işlemi daha kolay yapabilirsiniz.
Sosyal Giriş
Social Register
Dagi Üyelik Sözleşmesi
Kullanıcıların site üzerinden ilettikleri kişisel bilgilerini, Gizlilik Politikası ve Kullanıcı Sözleşmesi ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında, üçüncü kişilere açıklamayacaktır.
Kişisel bilgiler, ad soyadı, adresi, telefon numarası, e-posta adresi gibi kullanıcıyı tanımlamaya yönelik her türlü diğer bilgiyi içermekte olup kısaca Gizli Bilgiler olarak anılacaktır.
İşbu Gizlilik Politikası ve Kullanıcı Sözleşmesinde tanımlı olan haller haricinde kişisel bilgileri herhangi bir şirket veya üçüncü kişilere açıklamayacaktır.
Kişisel bilgileri kendi bünyesinde müşteri profili belirlemek ve istatistiksel çalışmalar yapmak amacıyla kullanabilecek ve sadece bu çalışmaların yapılması amacıyla 3.kişiler ile paylaşabilecektir.
Kişisel bilgileri kesinlikle özel ve gizli tutmayı, bunu bir sır saklama yükümlülüğü olarak addetmeyi, gizliliğin sağlanması ve sürdürülmesi, gizli bilginin tamamının veya herhangi bir kısmının kamu alanına girmesini veya yetkisiz kullanımını veya üçüncü bir kişiye ifşasını önlemek için gerekli tedbirleri almayı ve gerekli özeni göstermeyi taahhüt etmektedir. Gerekli bilgi güvenliği önlemlerini almasına karşın, siteye ve sisteme yapılan saldırılar sonucunda gizli bilgilerin zarar görmesi veya üçüncü kişilerin eline geçmesi durumunda, herhangi bir sorumluluğu olmayacaktır.
Kullanıcılara ve kullanıcıların sitenin kullanımına dair bilgileri, teknik bir iletişim dosyasını (Kurabiye-Cookie) kullanarak elde edebilir. Ancak, kullanıcılar dilerlerse teknik iletişim dosyasının gelmemesi veya teknik iletişim dosyası gönderildiğinde ikaz verilmesini sağlayacak biçimde tarayıcı ayarlarını değiştirebilirler.
İşbu Gizlilik Politikası ve Kullanıcı Sözleşmesi hükümlerini, dilediği zaman sitesinde yayınlamak suretiyle tek taraflı olarak değiştirebilir. değişiklik yaptığı Gizlilik Politikası ve Kullanıcı Sözleşmesi hükümleri, sitesinde yayınlandığı tarihte yürürlülüğe girer.
KVKK AYDINLATMA METNİ
1.GİRİŞ
Kişisel verilerinizin güvenliği ve/veya korunması hususu Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi (“Şirket/Şirketimiz”) olarak önceliklerimiz arasındadır. Bu bilinçle, Şirket olarak ürün ve hizmetlerimizden faydalanan kişiler dahil, Şirket ile ilişkili tüm şahıslara ait her türlü kişisel verilerin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”)’na uygun olarak işlenerek, muhafaza edilmesine büyük önem vermekteyiz. Bu doğrultuda, KVK Kanunu’nda tanımlı şekli ile “Veri Sorumlusu” sıfatıyla ve yine KVK Kanunu’nun 10. Maddesi ile Kişisel Verilerin Korunması Kurulu’nca 10 MART 2018 tarihinde 30356 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul Ve Esaslar Hakkında Tebliğ (“Tebliğ”)’e uygun olarak, kişisel verilerin elde edilmesi sırasında kişisel veri sahiplerini aydınlatma görevini yerine getirmek için; Şirketimiz tarafından kişisel veri sahiplerine kişisel verilerinin elde edilmesi sırasında Şirketimizin kimliği, kişisel verilerin hangi amaçla işleneceği, işlenen kişisel verilerin kimlere ve hangi amaçla aktarılabileceği, kişisel veri toplamanın yöntemi ve hukuki sebebi ile kişisel veri sahibinin KVK Kanunu’nun 11inci maddesi kapsamında sahip olduğu haklara ilişkin bu bilgilendirmeyi sunarız.
İşbu Aydınlatma Metninde geçen “biz” ve “bizim” gibi ifadeler, aksi açıkça belirtilmedikçe, Dagi Giyim A.Ş.’yi ifade etmek için kullanılmaktadır.
2.KİŞİSEL VERİ
Kişisel Veri Tanımı
KVK Kanunu m.3/I(d) çerçevesinde “kişisel veri”, kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişilere ilişkin her türlü bilgiyi ifade eder. Bu kapsamda kişisel veri; belirli veya belirlenebilir gerçek bir kişiye ilişkin her türlü bilgiyi ifade etmektedir. Örnek olarak; adınız, soyadınız, TC kimlik numaranız, adresiniz, telefon numaranız, e-posta adresiniz, doğum tarihiniz, erişimde bulunduğunuz IP numarası, yaptığınız işlemlere ait bilgiler, vb. size ilişkin bilgiler kişisel verilerinizdir. Ayrıca KVK Kanunu’na göre; kişilerin ırkı, etnik kökeni, siyasi düşüncesi, felsefi inancı, dini, mezhebi veya diğer inançları, kılık ve kıyafeti, dernek, vakıf, sendika, vb. üyelikleri, sağlığı, cinsel hayatı, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileri, vb. veriler özel nitelikli kişisel verilerdir. Bu kapsamda, anonim bilgiler, anonim hale getirilen bilgiler ve belirli bir kişi ile ilişkilendirilemeyen diğer veriler Şirketimiz’in bu konudaki Politikası gereği kişisel veri olarak kabul edilmez.
Kişisel Verilerin İşlenmesi Kavramı
KVK Kanunu m.3/I(e) çerçevesinde Kişisel verilerin işlenmesi, kişisel verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlemi ifade etmektedir.
3. AYDINLATMA KAPSAMI
Veri Sorumlusunun Kimliği
KVK Kanunu’na göre, “Veri Sorumlusu” kişisel verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi ifade ettiğinden, KVK Kanunu uyarınca Muhatap “Veri Sorumlusu” olan Dagi Giyim Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi’nin Kurumsal Kimlik Bilgileri şu şekildedir:
Ticaret Sicil No:
248953, İstanbul
Mersis No:
Vergi Dairesi:
0265052789984775
Boğaziçi Kurumlar Vergi Dairesi
Vergi Numarası:
2650527899
Merkez Adresi:
Merkez Mh. Birahane Sk.
Koç Plaza No.3/1, 34381 Bomonti-Şişli/İstanbul
Telefon:
0212 240 40 65
Faks:
0212 233 30 28
İnternet Sitesi:
www.dagi.com.tr
Eposta Adresi:
[email protected]
Kişisel Verilerin Toplanması, İşlenmesi ve İşleme Amaçları
Kişisel Verileriniz, Şirketimiz tarafından verilen hizmet, ürün ya da ticari faaliyete bağlı olarak değişkenlik gösterebilmekle; otomatik ya da otomatik olmayan yöntemlerle, ofisler, şubeler, bayiler, çağrı merkezi, internet sitesi, sosyal medya mecraları, mobil uygulamalar ve benzeri vasıtalarla sözlü, yazılı ya da elektronik olarak toplanmaktadır/toplanabilecektir.
K.V.K. Kanunu Madde 5.2 ve Madde 6.3 kapsamında kanuni yükümlülüklerimizi yerine getirmek, bir sözleşmenin kurulması veya ifası, hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirmek, bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması ve temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermeksizin, meşru menfaatlerimizin korunması amacıyla ve alenileştirdiğiniz kişisel veriler bakımından açık rızanız olmaksızın işlenebilmektedir. Yine Kişisel verileriniz, işbu Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlar dahilinde K.V.K.Kanunu Madde 5.1 ve Madde 6.2 kapsamında açık rızanızın alınması şartı ile de işlenebilmektedir. Dagi üyelik/Sadakat programı başta olmak üzere sair üyelik/sadakat programımız/programlarımız ve üyeliklere dahil olmaksızın da tüm ürünlerimizi temin edebilmektesiniz. Buna mukabil Dagi üyelik/Sadakat programı ve diğer sadakat programlarımız ve üyeliklerimiz, üyelerine özel avantajlar sunduğundan, program/üyelik avantajlardan yararlanabilmek adına programlara dahil olmanız/üyelik yaptırmanız ile birlikte Kişisel Verilerinizin istisnai haller dışında da işlenmesine açık rıza vermektesiniz.
Toplanan kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması, Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin sizlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi, Şirketimizin ve Şirketimizle iş ilişkisi içerisinde olan kişilerin hukuki ve ticari güvenliğinin temini (Şirketimiz tarafından yürütülen iletişime yönelik idari operasyonlar, Şirkete ait lokasyonların fiziksel güvenliğini ve denetimini sağlamak, iş ortağı/müşteri/tedarikçi (yetkili veya çalışanları) değerlendirme süreçleri, hukuki uyum süreci, mali işler v.b.), Şirketimizin ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması ve Şirketimizin insan kaynakları politikalarının yürütülmesinin temini amaçlarıyla KVK Kanunu’nun 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ile amaçları dahilinde ve yürürlükteki sair yasal mevzuata uygun işlenmektedir/işlenecektir.
İşlenen Kişisel Verilerin Yurtiçi ve/veya Yurtdışında Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği
Toplanan Kişisel verileriniz; Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması, Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin sizlerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek sizlere önerilmesi, Şirketimizin ve Şirketimizle iş ilişkisi içerisinde olan kişilerin hukuki ve ticari güvenliğinin temini (Şirketimiz tarafından yürütülen iletişime yönelik idari operasyonlar, Şirkete ait lokasyonların fiziksel güvenliğini ve denetimini sağlamak, iş ortağı/müşteri/tedarikçi (yetkili veya çalışanları) değerlendirme süreçleri, hukuki uyum süreci, mali işler v.b.), Şirketimizin ticari ve iş stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması ile Şirketimizin insan kaynakları politikalarının yürütülmesinin temini amaçlarıyla,
Yasal olarak aktarılması gereken idari ve resmi makamlara, mevzuatın gerektirmesi ve hukuki yükümlülüğün yerine getirilmesi için ilgili kişi ve kurumlara, hukuki zorunluluklar nedeniyle ve yasal sınırlamalar çerçevesinde bağımsız denetim şirketlerine, vergi danışmanlarına ve diğer harici profesyonel danışmanlara, avukatlara, sigorta şirketlerine, ortaklarına, hizmet alınan veya alınacak olan yurt içi – yurt dışı üçüncü taraflara, hissedarlarımıza, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumları ve özel kişilere, gerek KVK Kanunu’nun 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde ve gerekse de sair yasal mevzuat kapsamında aktarılmaktadır/aktarılabilecektir.
Toplanan Kişisel verileriniz; KVK Kurulu tarafından yeterli korumaya sahip olduğu ilan edilen yabancı ülkelere (“Yeterli Korumaya Sahip Yabancı Ülke”) veya yeterli korumanın bulunmaması durumunda Türkiye’deki ve ilgili yabancı ülkedeki veri sorumlularının yeterli bir korumayı yazılı olarak taahhüt ettiği ve KVK Kurulu’nun izninin bulunduğu yabancı ülkelere (“Yeterli Korumayı Taahhüt Eden Veri Sorumlusunun Bulunduğu Yabancı Ülke”) aktarılmaktadır/aktarılabilecektir. Şirketimiz bu doğrultuda KVK Kanunu’nun 9. maddesinde öngörülen düzenlemelere ve sair yasal mevzuata uygun hareket etmektedir/edecektir.
Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi Ve Hukuki Sebebi
Kişisel verileriniz, denetim ve danışmanlık hizmetlerimiz, Şirketimiz çalışanlarına yapılan yazılı/dijital başvurular, internet sitemiz, telefon numaralarımızın aranması, sosyal medya, SMS kanalları, ve sair sözlü, yazılı veya elektronik ortamda, otomatik ya da otomatik olmayan yöntemlerle ve Şirketimiz’in sizler ile iletişime geçtiği veya ileride iletişime geçebileceği sair kanallar vasıtasıyla temin edilerek faaliyetlerimizi yürütmek, sizlerle aramızdaki sözleşmesel ve kanuni yükümlülüklerimizi yerine getirmek amaçlarıyla elde edilmekte ve elde edilen kişisel veriler ilgili Mevzuatlar uyarınca yasal süreler içerisinde saklanmaktadır.
Kişisel Veri Sahibinin KVK Kanunu’nun 11. Maddesinde Sayılan Hakları
Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi, işbu Aydınlatma Metni’nde aşağıda düzenlenen yöntemlerle Şirketimize iletmeniz durumunda Şirketimiz talebin niteliğine göre talebi en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, Kişisel Verileri Koruma Kurulunca bir ücret öngörülmesi halinde, Şirketimiz tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Bu kapsamda kişisel veri sahipleri, K.V.K. Kanunu Madde 11 uyarınca;
Kişisel Verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, Kişisel Verilerinin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerinin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme, amaç, süre ve meşruiyet prensipleri dahilinde değerlendirilmek üzere kişisel verilerinin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde silinmesini veya yok edilmesini isteme, Kişisel Verilerinin düzeltilmesi, silinmesi ya da yok edilmesi halinde bu işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen kişisel verilerinin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi durumunda aleyhlerine bir sonucun ortaya çıkması halinde bu sonuca itiraz etme, Kişisel Verilerinin kanuna aykırı olarak işlenmesi ve bu sebeple zarara uğramaları halinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptirler.
KVK Kanunu’nun 13. maddesinin 1. fıkrası gereğince, yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak ile ilgili talebinizi, yazılı veya Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nun belirlediği diğer yöntemlerle Şirketimize iletebilirsiniz. Kişisel Verileri Koruma Kurulu, şu aşamada herhangi bir yöntem belirlemediği için, başvurunuzu, KVK Kanunu gereğince, yazılı olarak Şirketimize iletmeniz gerekmektedir. Bu çerçevede Şirketimize KVK Kanunu’nun 11. maddesi kapsamında yapacağınız başvurularda yazılı olarak başvurunuzu ileteceğiniz kanallar ve usuller aşağıda açıklanmaktadır:
Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için kimliğinizi tespit edici gerekli bilgiler ile KVK Kanunu’nun 11. maddesinde belirtilen haklardan kullanmayı talep ettiğiniz hakkınıza yönelik açıklamalarınızı içeren talebinizi; www.dagi.com.tr adresindeki formu doldurarak, formun imzalı bir nüshasını Merkez Mh. Birahane Sk. Koç Plaza No.3/1 34381 Bomonti-Şişli /İstanbul adresine kimliğinizi tespit edici belgeler ile bizzat elden iletebilir, noter kanalıyla veya KVK Kanunu’nda belirtilen diğer yöntemler ile gönderebilir veya ilgili formu [email protected] adresine güvenli elektronik imzalı olarak iletebilirsiniz.
Kişisel verilerinizin açık rıza ile işlendiği hallerde söz konusu açık rızanızı geri almanız durumunda söz konusu açık rızaya dayalı işlemenin gerekli olduğu üyelik/sadakat programından çıkarılacağınızı ve söz konusu işlemeler sayesinde yararlandığınız avantajlardan ilgili tarih itibariyle yararlandırılamayacağınızı önemle belirtmek isteriz.